[LUGOS-BLA] evidenca osnovnih sredstev

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Mon Jun 6 12:55:58 CEST 2005

Mogoce sem se malo nejasno izrazil: evidenco v tem smislu, da imas
notri inventarne, kdo je zadolzen, kaj se je dogajalo (kdo vse jo je
imel, kdaj je bila na servisu...) z opremo, kaj se je vgrajevalo,
MAC-e, staticne IPje...

Je pa res tako, da ima vsaka firma malo po svoje organizirano
strukturo.. Pri nas npr. IT skrbi tudi za reverse..

lp