[LUGOS-BLA] lancia? - resolved

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jul 14 11:45:00 CEST 2005

Uroš Golja wrote:

> Relax... hotel sem samo zvedeti, ali res vozi integralko.
>
> LP,
> U.

Fantje, če kdo hoče zares vedeti kaj za boga Janez vozi - naj
tisti, ki ga to tako rajca, vpraša njega osebno in direkt. Torej
onikanje odpade. Fejst od tebe, sem že mislil... .

Strelancija z Debelo Berto na termite v tropskem gozdu je itak
malo čudna. Zadetek v termitnjak, termiti se veselo množijo
dalje. Še termitnjak se ne podre, preživeli ga obnovijo da je tak
kot nov - to je smisel blaja.