[LUGOS-BLA] lancia?

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Jul 13 09:16:09 CEST 2005

Joze Klepec wrote:

> Pa ne Janezu, ki je zanesenjak, ultrafanatik in fundamentalist (ali
> zealot na kratko) Linuxa, pri tem pa Red Hat Certified Engineer +
> voznik lancie --> torej nikakor ne umirjena oseba - da ne bo pomote.

Tolikokrat sem že slišal za tole lancio, da me je začel matrati firbec,
kakšna dejansko je. Integralka mogoče (200+ konjev)? Ali je to pak čisto
pohlevna delta diesel, ki jo ljudje množično zlorabljajo za to, da
Janeza označijo za polprištevnega, ker prisega na (nekoč) slovito
italijansko avtomobilsko znamko?

LP,
U.