[lugos-bla] test

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Fri Jan 7 22:39:42 CET 2005

Hojla Borut,

Friday, January 7, 2005, 8:09:42 PM, si napisal(a):

> Ali mailman mogoce posilja maile ven zopet preko content filtra? Ampak
> to bi bilo videt, masina bi bila takrat ocitno obremenjena (BTDT).

Problemcek je bil, da se je nabralo tolk bouncov, da legitimni maili
niso prihajali skozi.. zdaj sem nastavil postfix na malce bolj
rigorozno bouncanje (kar nas zna nekoc sicer ugriznit..) ampak pomoje
bodo zadeve delovale hitreje.

Blayo je se vprasal:

> A to pomeni, da miha.tomsic ne bo mogel več na listo pošiljat kodiranih
> zipov?

Ja, castne clane smo vrgli iz dopisnih seznamov, ker samo smetijo po
njih.

                                    GreetZ, Stojan
--
Common sense isn't...