Re: [LUGOS-BLA] Je bilo: [LUGOS] Problem z računalnikom

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Dec 13 18:57:19 CET 2005

Jernej Simončič pravi:

> Kode so opisane v priročniku za motherboard, s tem, da nekateri motherboardi
> kar povedo kaj je narobe. Nekaj motherboardov ima za obveščanje o napakah
> tudi 4 LED diode, ki spreminjajo barvo glede na to, kaj se dogaja med
> zagonom.

Po tvojem opisu sodeč je tvoj stari PC skupaj z monitorjem doživel
prenapetostni sunek. Ne nujno takrat, ko je bil vklopljen, lahko v
"mirovanju". Nabavi dobre prenapetostne filtre. Te daj pred razdelilec
3x/5x/7x.

Pojdi v nakupe v poceni trgovine z velikimi popusti in poišči kvaliteten
nadomesten monitor, tega pa v kanto za prvi maj - razen, če ni šel samo
podatkovni kabel (ampak ta ima srebrne žičke in je rahlo zoprn za
popravila). Popravljeni (oglej si jih v raznih učilnicah fakultet in
srednjih šol) so po mojih izkušnjah bolj lučke novoletne jelke. Šparaj
svoje oči, ene imaš. Ker ti bo ob takih težavah verjetno zelo hitro
odpovedal tudi trdi disk, je samo vprašanje časa kdaj zamenjati tudi tega.

lp,

Jože

--
pošta/mail: joze.klepec(AT)siol.net