[LUGOS-BLA] Je bilo: [LUGOS] Problem z računalnikom

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Tue Dec 13 13:41:53 CET 2005

Damc je rekel(la):
> Sicer ne vem a lahko pišem te stvari tukaj, a vseeno sem napisu, ker mi
> nobeden nič prav ne pove drugje.
:) Ja, so prave barabe. :)
Kratka navodila za iskanje napake:
- preveri, ce monitor dela s kaksnim drugim racunalnikom. :)
     - v kolikor ne dela si nasel napako in odnesi monitor na servis
drugace pa:
- natakni na ustrezno podnozje kaksen zvocnik, da bos slisal ali ti
racunalnik kaj sporoca s piskanjem. Pri nekaterih ploscah je to kar
brencac, ki ga dobis v skatli MB. Kode kaj pomeni kaksno piskanje dobis
pri stricu googlu.
- preveri ali si dovolj potlacil graficno v ustrezno rezo.
- preveri priklop monitorja na graficno kartico.

Tole bi moralo biti dovolj, da se ti na monitorju pojavi vsaj kaksen bios
zaslon.

Nadaljevanje sledi, ko sporocis rezultate. :)

lp, Bostjan Janezic