[LUGOS-BLA] Re: Fwd: [LUGOS] kvalitetni resize slik

polz polz at aufbix.org
Mon Aug 29 07:32:54 CEST 2005

On Sunday 28 of August 2005 18:57, Bostjan Janezic wrote:
> Pozdrav!
>
> polz je rekel(la):
>
> Kadar zmanjsas velikost slike ni nujna izguba kvalitete slike, ker
> naceloma spreminjas velikost slike in ne locljivost. :) Seveda postopek v
> obratno smer ni uporaben ampak saj imamo original in nam je vseeno. :)
> Kaksna bo pika na papirju pa doloca gonilnik za printer in printer sam. :)
Ja pa na cem ste vi ljudje ?
Informacijo lahko zgubis, al je pa ne zgubis. Ce delas resize na manjso sliko
v _pixlih_, jo izgubis. Za resize samo po velikosti, sem dal link na koncu
posta.

> Vsekakor lahko sliko koder samo analizira in zapise v jpeg formatu brez
> kaksnih algoritmov stiskanja.
A lahko tole podkrepis s kako referenco ?
Kot sem napisal, ce me spomin ne vara, je prva stopnja kompresije pri .jpg ze
kvantizacija, kjer ti farbe in svetlost zapise loceno in z natancnostjo, ki
je prilagojena obcutljivosti tvojega ocesa na doloceno barvo. Ce to ni vrsta
stiskanja, potem jaz pac ne vem, kaj za preostanek sveta pomeni stiskanje.

Pa kaj pocnem narobe ?