[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Bujenje masine preko ADSL (malo OT)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Aug 26 13:10:37 CEST 2005

On Fri, 26 Aug 2005, Bostjan Tursic wrote:

> Men se masina ne ugasne ce stara mama to pritisne, kako to, da se tebi? A imas
> custom  distribucijo? :-))

Sej meni se ne mašina, meni se kompleten satelit! Jaz ne ve, zgleda da je
prišlo do okvare. Jaz sem v bistvu tale WOL uvedel po tem, ko mi NASA ni
mogla zagotovit ustrezne ekipe, sej vidš da majo tut oni skozi neke
probleme.

No zdaj sem se pač sprijaznil s tem CTRL+ALT+DEL featurejem in kot
workaroun uvedel neke vrste WOL. V bistvu se temu strokovno reče SWPI, po
domače setlajt vejk prosiđr inišiejtr.

lp,B