[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] obnova particijske tabele

Daniel Barba danielb at volja.net
Mon Aug 22 11:25:08 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Joze Klepec" <joze.klepec at siol.net>
To: "Lugos BlaBlaBla" <lugos-bla at lugos.si>
Sent: Sunday, August 21, 2005 4:20 PM
Subject: Re: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] obnova particijske tabele

Daniel Barba pravi:
>Obviously renamed Štefan, Štef, Štefek or Štefana.
WRONG!

>Were you born in the US, UK, NZ or Down Under? Da li je moguče neki
>klingonski šprah the language of The Brave Homeland? Njet?
Wrong again

> [...]

>morebiti kdo to rabi napisano po kitajsko?

>Nadaljevala bova zato lepo, kulturno v slovenščini - angleščino in malo
>zraven sva si zdaj dokazala. Če te/va(ju/s) srbi še kak jezik lepo
>izvoli(ta/te) - imam dovolj časa in živcev, pa tudi rad se učim.

>Če je oba (v kolikor ne gre za lažno predstavljanje, ki je po zakonu
>kaznivo) ali še koga drugega volja nadaljevati na dosti bolj kulturnem
>nivoju, se lahko dogovorimo za zadevo, ostala sporočilna pravila in se
>bojujemo dalje s pošteno argumentirano debato kot zasebniki.

Saj bi citiral na krajše, pa ne gre. Enostavno takega pisarjenja brez pomena
in osrednje niti ne moreš krajšati in ga citirati. Torej, kot sem rekel:
samo nakladaš, poveš pa ne nič. Temu se reče mlatenje prazne slame, saj bi
normalen človek napisal isto stvar kot ti v treh vrsticah, ne pa v
tridesetih.

As I said: full of bullshit

I rest my case.

d.