[LUGOS-BLA] Boris Zoher/OE CE /ZZZS ni v pisarni.

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Sat Apr 30 14:35:56 CEST 2005

On Saturday, April 30, 2005, 14:25:35, Bostjan Tursic wrote:

> Navezan sem na 3000+ sporocil v inboxu, in potem se v 26 folderjih, ki imajo
> nekateri se po 2 podfolderja.

Jaz sem OE nehal uporabljat ker je bil prepočasen pri odpiranju map z več
kot 500 sporočili. S prenosom sporočil v The Bat (poštni odjemalec, ki ga
uporabljam zdaj) ni bilo nobenih problemov. Zdaj imam vsega skupaj ~150 map
in 300.000 sporočil.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

To know thyself is the ultimate form of aggression.
       -- Levy's Seventh Law of the Disillusionment of the True Liberal