[LUGOS-BLA] Boris Zoher/OE CE /ZZZS ni v pisarni.

Florjan florjan at email.si
Fri Apr 29 22:15:14 CEST 2005

Igor Kresnik wrote:
> jaz ponavadi sprišem ostali del pisma ter napišem svoje besedilo
> nad oziroma pod obstoječim besedilom. je to kaj narobe?

Seveda je. Le poglej kakšna zmeda je zdaj. Saj ne veš ali sem odgovoril
na tvoj text ali pa na vprašanje tik nad mojim textom. Torej, če hočem,
da me boš razumel, se moram podrejati tvojemu načinu odgovarjanja...
Ravno zato pa veljajo neka pravila, ki naj bi se jih vsi držali in potem
ne bi bilo več nesporazumov.
lp