[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Boris Zoher/OE CE /ZZZS ni v pisarni.

Jure Koren idiots at gmail.com
Thu Apr 28 22:12:38 CEST 2005

On 4/28/05, Bostjan Tursic <seznami at tursic.org> wrote:
> Se en dokaz  zakaj se na mailing listi nic ne dogaja.
> Ker ste sami pikolovci, obesate se na nepomebnosti, kot je bil un mail
> avto-reply, za katerega je moral moderator takoj zjutraj skociti, ko se mu je
> dvignil krvni pritisk, citiranje itd..
> Bodte enkrat mal strpni, in pogledat se malo dlje od svojega nosa. Ni vse zlato
> kar se sveti, in tudi zlato se vedno ne sveti :-)

To je lugos-bla. Pa spet narobe citiras, daj se ze mal disciplinirat no...

Ce ne te lahko damo na disciplinsko, pa te bo ona disciplinirala.

--
To sporocilo je zaupne narave in je namenjeno izkljucno naslovniku. Ce
ste sporocilo prejeli po pomoti, potem ste bukovi in vam noben ne more

This message blah blah.