[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Apr 5 08:45:43 CEST 2005

On Mon, 4 Apr 2005, Uros Trebec wrote:

> In dobro ves, da to ni izgovor. Ampak vse odvisi od tega, koliko si se
> ti pripravljen zajebavat za tvoje cliente. Tisti, ki bi si radi
> ogledali tvoje streame, si bodo zrihtali VLC. To lahko vzames tudi kot
> nekaksno "varovalko" - ne bos imel ljudi, ki jih stream ne zanima in ti
> ne bodo kradli bandwidtha. It's a win/win situation :)

To o čemer ti govoriš je uporništvo. Z uporništvom še nihče ni zaslužil.
Blage veze nimaš o ponudbi in povpraševanju. Ti bi najraje prodajal
čevlje samo 40 cifra, tisti ki imajo večjo nogo naj si pa kar prste
posekajo ane :)

Če si kej dedca boš ponudil stream v vseh možnih variantah in ne boš delal
preferenc med klienti.

Drugače pa je situacija nekako takšna kot pri tunini. Theora bi bil lahko
drugi Calvo, če pa bo bomo pa še videli :)

lp,B
----
Sem čisto navaden Janko, rad bi bil pa Janković...