[LUGOS-BLA] pregled delovnih nalog in aktivnosti

Andraz Sraka a at aufbix.org
Thu Sep 30 09:42:23 CEST 2004

re

On Thu, 2004-09-30 at 00:29, Jernej Vodopivec wrote:

> Rad bi vodil seznam vse delovnih nalog in aktivnosti, ki se nanasajo na
> dodeljene naloge pri delodajalcu. Seznam bi po moznosti tudi uporabil
> kot knowledge base, kar pa ni pogoj.
> Bistveno je, da se na cim hitrejsi nacin zabelezi dodeljena naloga in
> enostavno dodajo vse aktivnosti, ki so bile opravljene, da se je ta

zdaj lahko, da brcam v prazno .. ampak po tem kot sem dojev tvoj mail,
isces neke vrste ticketing system. Osebno uporabljam RequestTracker
<http://bestpractical.com/rt/> v povezavi z enim Wiki systemom. Imas pa
kar nekaj takih ticketing sistemov, RT je samo ena od moznih resitev.

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #2: