QT QDataTable::contextMenuRequeste()

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Sep 21 12:12:27 CEST 2004

On Sat, Sep 18, 2004 at 04:35:00PM +0200, Joze Klepec wrote:

> ostro istega mnenja...). Kar se pa tic(e res(itve, ki jo omenjas( skozi

Resitev sem v svojem tretjem mailu podal sam.

> To o c(emer govoris(, je handicap objektnega programiranja nasploh. C(e

Ne, nobenega handicapa ni bilo, bil je bug. ;)

> nule, (ja vem, trda bo - ta tvoja pot je vmesna varianta, ko te bas(e
> rok,  denar in tec(na stranka).

V bistvu me nic od tega ne base. Hecno ne. :)

PS: Lepo bi bilo, da bi si prebral pravila postnega seznama, tisti del, ki
se nanasa na citiranje. :) Zakaj sem cross-postal? Hm, zato, ker je
lugos-prog na nek nacin klinicno mrtva lista. :)

--
David!