[LUGOS-BLA] TeĹžave z monitorjem

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Sep 21 09:35:03 CEST 2004

On Tuesday 21 of September 2004 08:48, Jernej Vodopivec wrote:
> Problem je bil, da je najprej dobro delala, potem se ji je pa malo zmesalo
> in so bile na monitorju vidne crte v text modu. Res pa je, da so se  malo
> kasneje pa so se tezave pojavile tudi v graficnem modu - slika je bila
> vedno bolj "spacana".
> Po zamenjavi je bilo ok.
> Se to - ker je bil problem v graficni, so bile seveda enake tezave tako s
> priklopom na vga kot dvi.

Mogoce kaksen pokvarjen RAM na kartici ali pa celo GPU, ce je bila kaj
navijana. Zna pa bit kaj tako banalnega kot napihnjen kondenzator.

Mislim, da sem nekaj takega ze videl v zivo, zagotovo pa sem nekje tudi bral o
problemih, ki se dogajajo s flaky graficnim hardverom.

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?