[LUGOS-BLA] TeĹžave z monitorjem

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at najdi.si
Tue Sep 21 08:48:09 CEST 2004

Moja graficna sicer ni bila najnovejsa, mislim da je bil en ATI 9200, ce se
ne motim.
Problem je bil, da je najprej dobro delala, potem se ji je pa malo zmesalo
in so bile na monitorju vidne crte v text modu. Res pa je, da so se  malo
kasneje pa so se tezave pojavile tudi v graficnem modu - slika je bila vedno
bolj "spacana".
Po zamenjavi je bilo ok.
Se to - ker je bil problem v graficni, so bile seveda enake tezave tako s
priklopom na vga kot dvi.

lp