[LUGOS-BLA] Težave z monitorjem
JAnez Urevc
janez.urevc at siol.net
Tue Sep 21 01:04:09 CEST 2004
Jaz pa nikoli nisem trdil, da zna razumeti dobre šale. Očitno jih ne:(
Torej Microsoftovega supporta definitivno ne bom klical, saj tam smisla
za humor vsekakor nimajo...... prej za tragedije;)
Se opravičujem....
lp,
J.
Uroš Golja wrote:
> Nikoli nisem trdil, da imam dober smisel za humor. Imam ga pa.
>
> JAnez Urevc wrote:
>
>> Dragi Uroš!
>>
>> Iskreno se ti ahvaljujem za zelo izčrpno in strokovno pojasnilo.
>> Hkrati se opravičujem, da sem tratil tvoj dragoceni čas. Se bom
>> drugič kar na Microsoftov support obrnil. Kljub vsemu bodo verjetno
>> manj cinični od tebe.
>>
>> lp,
>>
>> J.
>>
>>
>>
>
>
More information about the lugos-bla
mailing list