[LUGOS-BLA] Težave z monitorjem

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Tue Sep 21 01:04:09 CEST 2004


Jaz pa nikoli nisem trdil, da zna razumeti dobre šale. Očitno jih ne:(
Torej Microsoftovega supporta definitivno ne bom klical, saj tam smisla 
za humor vsekakor nimajo...... prej za tragedije;)

Se opravičujem....

lp,

J.

Uroš Golja wrote:

> Nikoli nisem trdil, da imam dober smisel za humor. Imam ga pa.
>
> JAnez Urevc wrote:
>
>> Dragi Uroš!
>>
>> Iskreno se ti ahvaljujem za zelo izčrpno in strokovno pojasnilo. 
>> Hkrati se opravičujem, da sem tratil tvoj dragoceni čas. Se bom 
>> drugič kar na Microsoftov support obrnil. Kljub vsemu bodo verjetno 
>> manj cinični od tebe.
>>
>> lp,
>>
>> J.
>>
>>
>>
>
>




More information about the lugos-bla mailing list