Podarim

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Mon Sep 13 16:57:11 CEST 2004

Spet je prišel čas, ko se zavem, koliko krame se lahko nabere po raznih
odročnih kotičkih stanovanja, zato nudim v dar slednje:

kabli (dolžine so ocenjene na podlagi tehnologije 2 * Pi * r_koluta)

- ~3 metre koaksialnega kabla z BNC konektorji
- ~17 metrov koaksialnega kabla z BNC konektorjem na enem koncu
- ~16 metrov koaksialnega kabla z BNC konektorjem na enem koncu
- 2 običajna power kabla

razna oprema:

- 4 T-konektorje za BNC
- ISA modem (se mi zdi, da 28.800), deluje v linuxu
- ISA grafična Trident letnik 91
- CRT monitor, max. 640x480 če me spomin ne vara, bolj za konzolo ali
  kakšne loge spremljat v real-time

hm?:

- ploščica s svetlobnim tipalom in pripadajočim tiskanim vezjem, pobrana
  iz nedelujočega skenerja. Srce mi ne da, da bi jo vrgel stran, kako bi
  jo lahko usposobil in zaposlil, pa tudi pojma nimam. Any DIY'ers here?

relikvije:

- UniPlus+ System V, Release 2 : Volume 2 - User Manual, Sections 2-6
  stvar je vezana v 19x23x4 cm fascikel, noter so listi, ki izgledajo
  natanko tako kot vsem znane 'man' strani, samo da so na papirju. Vsebuje
  vse man strani od 300(1) do yacc(1), med drugim tudi klasiko, kot so
  printf(3S), sh(1) in fork(2)

Prosim, vzemite kaj, sicer bom prisiljen čakati še nadaljnjih nekaj let,
preden bom lahko oddal v muzej. Zainteresirani naj, kot je v navadi,
pišejo na privat mail.

Lep pozdrav,
Andrej