[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Linux/Windows

Daniel Barba danielb at volja.net
Fri Sep 10 16:50:51 CEST 2004

From: "Matija Abram" <matija.abram at gmail.com>
To: <lugos-bla at lugos.si>
Sent: Friday, September 10, 2004 3:43 PM

> Enkrat sem ze napisal. Pa bo zdej bolj kratko.
> In v koncni fazi, zakaj bi mi sploh ponujal se 16 linkov, ce pa ze s
> tremi lahko vidis kako stvari stoijo.

Tu se popolnoma strinjam z Matijem. Kaj ti pomaga, ce preberes 35 linkov, ce
ti vsi razlozijo, da se IE ne da odstranit s sistema, pa potem se vedno
trdis, da se zadeva da odstranit... V tem primeru si ali nepismen, ali
butast ali pa nor!

> Ce sistem ni uporaben, kaksen je potem sploh njegov namen? To kar ti
> omenjas je precej podobno kot da bi v garazi imel 4 kolesa in motor,
> zraven pa trdil, da je to avto.

Se enkrat mu dam prav. Cista resnica je, da Windows XP brez IE sploh ne
delujejo. Oz. lahko da delujejo, vendar le v tekstovnem nacinu (oz.
konzoli), kjer si pa itak ne mores nic pomagat.
Primerjava ki jo je Matija podal pa je cisto na mestu.

> 1. To da zna clovek brati ni nekaj samo po sebi umevnega.
> 2. Samo manjsi del teksta je bil copy/paste.Ce bi sploh bral, bi tudi
> to opazu. (glej tudi
>     tocko 1.)
> 3. To, da je pa bil to moj edini replay, pa ni vredno niti komentarja.
:)

Pa se to. Blaz, tu se obracam direktno na tebe. Zakaj pri ......... moras ti
vedno podati svoje mnenje za vsako stvar, ki se pojavi na tej listi. Ne me
narobe razumet, ampak odkar berem to listo, se nisi dal niti enega
konstruktivnega odgovora, temvec vedno le nasprotujes vsem ostalim in skusas
dokazat, da imas vedno prav (se posebno ce nimas), da najbolj razturas od
vseh in da si najpametnejsi dalec naokoli. Na zalost pa ponavadi izpade pri
takih ljudeh ravno obratno.

Lp

Daniel