[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Linux/Windows

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Sep 10 16:14:49 CEST 2004

On Fri, 10 Sep 2004, Matija Abram wrote:

> Mogoce v te je zavedlo dejstvo, da tokrat na koncu programa res pise,
> "The information in this article applies to: ...", kar pa se ne po
> meni tudi, da se da iz vseh teh sistemov IE tudi dejansko odstraniti,
> saj na vrhu texta pise: "This article describes how to uninstall

Ne ne, iz napacne smeri gledas. To, da ta navodila sploh obstajajo,
oziroma ne obrazlozijo dejanske odstranitve IE, se ne pomeni da se IE tudi
zares ne da odstranit.

Sicer pa brez zveze da se tukaj sedaj kregava okrog tega, vazno je da jaz
vem da se to da (ker sem to tudi naredil), zate je pa vazno da se ne da.
Ne bom te sedaj v nedogled prepriceval v svoj prav, ker s tem ne bova nic
resila.

Over and out.

lp,B