[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Linux/Windows

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Sep 10 15:03:34 CEST 2004

On Fri, Sep 10, 2004 at 02:41:28PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> Meni se zdi tale primerjava s kolesom absurdna, ce pa kolo nadomestis z
> sovoznikovim air-bagom bi pa slo. Kolesa so takoj za masino, torej ce
> odstranis modul za izvajanje ELF binarcev, je tudi Linux pretty much
> useless.

Zadeva je bila samo potencirana, da bi mogoce kdo dojel bistvo. Windowsi so
brez IE prakticno neuporabni. In kaj vec o tem debatirat tudi ni...

Ja, IE se da odstranit ja... ;> To je priblizno tako kot da bi trdil, da
Windowsi imajo help... ... saj ga imajo, samo kaj ko v njem nic pametnega ne
pise... :)

--
David!