[LUGOS-BLA] MS EA

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Sep 10 14:23:14 CEST 2004

On Fri, 10 Sep 2004, Robert Ludvik wrote:

> Zanima me, ce je informacija o ceni, ki jo je dosegla vlada RS (al kdo
> ze) v pogajanjih z MS pri podpisu EA leta 2002:
> - javni podatek in ga lahko kdor koli zahteva
> - poslovna skrivnost
> - javna tajna in mi jo kdo pove ;-)

Glede na to, da zadevo placam jaz (tako kot del pace zaposlenih na RTV
Slovenija), naj bi to bilo javno. Sigurno pa obstaja cel kup mehanizmov,
ki navadnemu smrtniku preprecujejo, da bi v casu svojega zivljenja to tudi
dejansko izvedel. Ce ze na kak nacin izve, ga drugi dam povozi avto ali pa
naredi samomor s skokom s Tomacevskega rondoja.

lp,B