[LUGOS] Linux/Windows

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Thu Sep 9 01:45:40 CEST 2004

On Thu, 9 Sep 2004, Joze Klepec wrote:

[long-snip]

Dragi Jože. Upam, da gre v primeru tvojega zadnjega sporočila na
lugos-list le za kratek trenutek duševne šibkosti. Neprijetno bi mi bilo
namreč pomisliti, da si na Andražev mail popolnoma zavestno odgovoril
na tak način.

Zakaj? Za začetek tvoje sporočilo nima nobene strukture, citiraš poljubno
dolg odsek Andraževega besedila brez označbe, da gre za citat (vsaj znak >
na začetku vrstice bi razjasnil zadeve), nato pa odgovoriš na nedoločen
del tega besedila. Nadalje v svojem odgovoru navajaš teme, o katerih se
sploh ni razpravljalo - dejstvo, da amavis obstaja od leta 98 naprej po
mojem mnenju ni klicalo po razlaganju celotne zgodovine računalniških
virusov in razglabljanju o vsebini lastnega računalnika. In kar je
najhujše: še vedno nisi odpravil osnovne napake, ki si jo storil že v
svojem prvem sporočilu - navajanja neresničnih podatkov.

> Tudi zato (diskontinuiteta z DOS-om, nepiratski način distribucije,
> zastonj,...) je to na nek način varnostna prednost - če na sistemu ni
> nameščena komponenta wine

Wine pri varnosti nima opraviti ničesar, ker je le eden od množice
programov, ki jih lahko poganjaš v Linuxu in sistema varnostno ne ogroža
nič bolj kot 'bash' 'ls' ali 'vi'.

> Na  Gnu.org  še vedno razvijajo svoje lastno jedro, katerega razvoj gre
> izredno počasi dalje. Na njegovi "podstati" sta nastala freeBSD in OpenBSD,

Gnu.org razvija svoje lastno jedro HURD, ki nima ničesar opraviti s
FreeBSD in OpenBSD, ki sta izšla iz BSD Unixa.

Lep pozdrav,
Andrej