[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] adsl povezava

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Mon Oct 4 14:21:42 CEST 2004

zeeeh

----- Original Message -----
From: "Jernej Horvat" <j+lugos at aufbix.org>
To: <lugos-bla at lugos.si>
Sent: Monday, October 04, 2004 2:10 PM
Subject: [LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] adsl povezava

Monday 04 October 2004 13:44, Joze Klepec >

> 2.Kdovekaterič ta vikend. Ni čudno. Ta vikend je iz razlogov, ki so na
> dopisnem seznamu prepovedani za omenit, milo rečeno - čuden. Teh
> razlogov ne maram niti jaz (in jih verjetno ne mara niti kdo drug).

O CEM to blebetas?

> 3. a) Kar se tiče citatov: kjer se spomnim avtorja oziroma mi je znan
> vir, ga (jo) navedem, url, ime OS-a, ime datoteke, skratka karkoli je že
> tista potrebna informacija, da poveže navedeno z virom.

Ni problem vsebina citata, ampak nacin  oz. stil  tvojega citiranja.

dopisovanja, je tudi povezava na
http://www.netmeister.org/news/learn2quote.html ter
http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbser=1141.
Preberi.

> 3. b) Če vira ne poznam, to brez sramu priznam. Še nisem slišal (in niti
> v ZASP ne piše in niti v tako rigorozni ameriški avtorski zakonodaji
> ne!) da bi to bil kak greh (spet netočen citat - res je, moral bi
> navajati točne člene, a jih zaradi časovne stiske ne bom - imam druge
> stvari v planu, kot prepire po dopisnih seznamih in kurjenje BW).

karkoli....

> 3. c) Kar je navedeno posredno ali neposredno besedilu, je lahko citat -
> ni pa nujno. Običajno se da sklepati iz same vsebine kdo je avtor (in
> tako tudi pišem). Če ni tako napisano, je moj izmislek ali spada pod 3.
> a ali 3. b. Na kar, punce in fantje, me prosim opozorite, da popravim
> napako - ali še bolje, popravite jo kar takoj.

karkoli....

> Sicer pa je Lugos (javna)  lista in vsak je doborodošel, da ustrezno
popravi
> prispevek prejšnjega avtorja, ne pa da vpije #%@!.

zal je skoda ze narejena kadar tvoje sporocilo "hits the fan" in se v taksni
obliki razposlje okrog.

> 3. č/ch) Za vse ostale citate velja, da je avtor splošno znan (npr. "Et
> tu, Brute?" naj bi izrekel Gaj Julij Cezar - vsaj pripisujejo mu).

Ocitno mesas citate in izreke.

> 4. a) Navada je na lugosu, kot tudi drugje, da se z BW in HDD špara,
> špara in špara - zato včasih kakšen vključen post enostavno skrajšam in
> vstavim besede, ki jih je polno tudi na drugih listah (kot: "blah goes
> here" oz. " "...bla...") ker ni pomembno, da se isto ponavlja n-krat.

karkoli....

> 4. b) To citate sfiži, potrebno je brskanje nazaj po niti na račun
> prostora (na voljo imam xDSL, vem pa kaj pomeni imeti dialup na taki
> listi kot je Lugos in zato to še vedno počnem - slediš enostavno niti,
> ki te zanima).

BONTON:
- ne citirajte preveč in ne premalo. Citat naj vsebuje vsaj "sled" problema
in
naj zavzema le kakšno tretjino sporočila;

> 4. c) Če sem koga s kakšnim krajšanjem prizadel, se na tem mestu
> opravičujem.

ravno nasprotno.

> 5. Latinski pregovor pravi: "Repetitio est mater studiorum". Torej,
> dosti napak in še več popravkov, pa bo odpravljeno tudi to.

Najbolje se je uciti na napakah drugih.
V ta namen so tudi bila spisana pravila ter bonton - da ti dajo smernice
kako
spisati sporocilo, ki ga bodo RAZUMELI vsi bralci.

> Vsi nismo na  Lugosu že pet ali deset let, pač pa nekateri serjemo po njem
> manjšim uspehom šele par tednov in logično je, da starim mačkom od časa do
> časa poči film zaradi neumnosti, ki jih klatimo: ne samo jaz, opažam da
> tudi  kateri drugi - pa tudi nekateri, ki se štejejo za stare tigre, kdaj
> totalno usekajo mimo.

ce te zanima zgodovina:

Pravila Lugos dopisnih seznamov imajo korenine v Fidonetu
[http://www.fidonet.org/genlinfo.html] in sicer iz "konference" DRINKS.38.
Naj te ime ne zavede - pravila so bila spisana "trezno".

> 6. Pa lep dan in skoči malo stran od ekrana. Sonce je zunaj. Jaz grem
> ven in danes me na Lugosu ne vidiš več, če ti je kaj v tolažbo.

pazi da ne dobis soncarice.

lep ponedeljek ti zelim.....

--
BOFH excuse #359:

YOU HAVE AN I/O ERROR -> Incompetent Operator error