[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Ali je BitchX ranljiv?

Jure Koren idiots at gmail.com
Thu Oct 21 21:19:55 CEST 2004

On Thu, 21 Oct 2004 17:45:24 +0200, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:
> 1. Imam svoje mnenje o tebi. Drugim pustim misliti o tebi in o drugih
> kakor jih je volja - stopi torej s poti, David zna poskrbeti zase.

Ampak usluzno se je ponudil Davidu, da ce David uporablja maildrop
lahko naredi samo copy/paste. Enostavno.

> 2. Zadevo sva ze dolgo dolgo pred tabo uredila na privat. Mi  je pa
> vsec, ce si njegov fen ali ga drugace podpiras. LUGOS potrebuje zvestobo
> in sodelovanje med seboj.

Njegov fen je zelene barve in gor pise 1000W.

> 3. BTW:  ultimativnih resitev, razen blow-off kompletne Zemlje z
> jedrskimi konicami najbrz po tvoje ni (pa brez zamer, ogledal bi si
> vcerajsnji film na enki in bi govoril precej bolj spravljivo).

Ja, so, mailfilter je ena od njih.

> 4. Svoje programersko znanje raje prisparaj za linux, ne pa za take
> bedarije.

Maildrop Borutu tece na linuxu.

> HND in pusti travo rasti.
> EOD, jk

PGJ, CLZ ce bi MPR rajsi TMB, drugace pa SNM lahko tudi NMR.

Borut zaradi tistega odlomka mailfiltra ne more prebrati tvojih
odgovorov, a ni videti, da to razumes. Nima mu smisla odgovarjati.
Tvojo posto tudi sam slabo, ali pa sploh ne, razumem, vendar za
razliko od Boruta uzivam v lebdenju v mentalnem vakuumu, ki ga
ustvarjajo tvoja sporocila.

MVD.