tezave z dostopom do interneta

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Fri Oct 15 23:41:44 CEST 2004

A je ze kdo dozivel kaj takega: dostop preko kabelskega neta
bi imel samo do nekaterih strani v Sloveniji (ijs, finance,
uni...), ko pa poskusam odpreti katerokoli drugo, jo sicer
resolva, a obstane na "connecting". Seveda je status modema OK,
na tehnicni pomoci pa tudi pravijo, da ni tezav, saj modem
pingajo, vidijo njegov status, prav tako racunalnik.
Na mrezo sem priklopil se moj racunalnik - rezultat popolnoma
enak - tiste strani, ki sem jih preje videl, sem videl tudi
z mojim, ostalih pa ne.

Mogoce se najbolj zanimivo - slotech nalozi nekako do polovice,
potem pa obstane.

To se dogaja ene 3-4 dni. Danes sem imel po 2h telefoniranja
ze vsega vrh glave in sem jim rekel, da bomo prekinili pogodbo
in od takrat spet dela.

Vasa mnenja...

PS. ISP je Volja/Telemach