dolznosti sistemskega administratorja

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at najdi.si
Fri Oct 15 07:18:31 CEST 2004

Isto vprasanje sem poslal se na BSA.
V odgovor sem dobil izjavo, ki bi jo morali podpisati vsi zaposleni.
Menim, da je taksna resitev ena boljsih, saj si tako sistemci "zavarujejo
rit", ker so poleg
direktorja tudi oni odgovorni za uporabo (ne)licencne programske opreme
(moja interpretacija
zakona - zakon omenja direktorja in odgovorno osebo).
Ce se koga zanima, naj pise BSA ali meni, pa mu posljem izjavo.

lp,

Jernej