[LUGOS-BLA] dolznosti sistemskega administratorja

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Tue Oct 12 09:26:14 CEST 2004

Pozdravljen

Kot sem napisal, odvisno od firme do firme. Ponekod nam to naročijo v
vodstvu firme in jim to tudi tako naredimo. Vodstvu firme, kjer imamo
vzdrževanje poskušamo povedati kake so posledice (zakonsko, legalna
oprema, ipd.) in potem to ostane na njih ali nam dovolijo uvesti te
omejitve ali pa ne.

LP,

D.