[LUGOS-BLA] dolznosti sistemskega administratorja

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Tue Oct 12 00:39:58 CEST 2004

Hi,

Pri nas je to odvisno od podjetja do podjetja. Tam kjer imamo
vzdrzevalne pogodbe se jim stvari zastavijo pac tako, da navadno
uporabnik niti ne more namestiti kar zeli.

Ce recimo sistem ni tako zastavljen, se seveda mesecno naredijo obhodi
racunalnikov in se takoj vidi kaj je na rac. namesceno in v primeru
nelegalnega softwarea se obvesti pristojno osebo in se ji to tudi
razlozi.

Na zalost to niti vedno ni uspesno tako da ogromno krat osebno povem
tudi uporabniku samemu zakaj naj tega ne nalaga itd., seveda pa navadno
stvari malo bolj zasolim, tako da vcasih tudi kdo prestrasi. :)

LP,

D.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez; Sistemski inženir; RHCE
http://www.cadis.si; davor.guttierrez at cadis.si--|
http://www.d-mashina.net; davor at guttierrez.org--|
BloG - http://www.d-mashina.net/blog