[LUGOS-BLA] staticno skompajlan ftp klient za ppc arhitekturo

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Oct 9 20:15:06 CEST 2004

Rok wrote:

>gledam, gledam... zal nism na prvih par straneh nic uporabnega nasu... neki se
>mucim z cross compilerjem, nasu celo en progy ki slisi na ime crosstool, in ce
>prav razumem ti avtomagicno naredi cross compiler... opazam pa da obstaja malo
>morje powerpc procesorjev... in men se niti najmanj ne sanja kateri procesor je
>v tisti kisti...
>cat /proc/cpuinfo javi
>cpu             : unknown (51510950)
>revision        : 9.80 (pvr 5151 0950)
>bogomips        : 251.49
>ceprav sem prebral da bi kista mogla imeti 350mips... cudno precudno...
> [...]
1. ja, s PPC je res cel hudič. tisto zraven unknown je CPUID (51510950).
Išči torej ta CPUID po proizvajalčevih spletnih straneh (motorola, IBM,
Apple) z navodili za strojno programiranje (najboljša varianta bo da
iščeš nekaj v stilu cpudetect.asm). PPC je nekaj časa bil skupni projekt
m-e in A-ja, nekaj časa m- in I-ja, zdaj pa ne vem več kakšen status ima.
2. torej poskusi pri prevajalniku sprobati če ima ukaz cpuid.
3. Enota MIPS = Million Instructions Per Second. Pove koliko instrukcij
CPU,FPU ali drug procesor obdela v sekundi.
Kasneje --> legendarni MIPS test, za PC-je (C&T), za primerjavo strojev
glede na XT 4.77Mhz (set int instrukcije, set float instrukcij, set
array izračunov, premiki spomina).
Bogomips (bo + go + mips = ne zna šteti do pet+gre+MIPS) test je narejen
v bistvu podobno, a je še vedno relativno enostaven.

P.S. najbolje bo da se prebekslaš na eno bolj standardno mašino ;)