[LUGOS-BLA] Transakcijski racuni... :)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Oct 6 13:11:56 CEST 2004

On Wed, Oct 06, 2004 at 12:21:35PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> Po ZPP je.

Kar je zalostno. To je podatek, ki bi moral imeti checkbox, objava da/ne?

> Ce hoce upnik priti do denarja, ki mu ga je nekdo dolzen, mora sam zacet
> postopek izvrsbe (sam mora poiskati dolznikov TRR in ali je stanje na
> njem vecje od 0).

Ja, in sele v postopku izvrsbe se mora ugotoviti kateri racun pripada h komu
in kaksno je stanje tam. Ko gre nekdo v izvrsbo pa lahko rece na sodiscu,
nucam vpogled na stanje racuna. V bistvu sploh tega ne nuca, rece samo
izvrsba na racun tega in tega, BS (oz kdorkoli pac) bi potem moral
posredovati tocno stevilko racuna te osebe.

(Po drugi strani je pa naravnost fascinantno kako butasta so nasa sodisca,
ki izdajajo izvrsbe na podlagi Imena, Priimka in Naslova. Potem se pa
najdejo ljudje, ki imajo danes R v tisti tabeli, pa niti ne vedo zakaj je
temu tako.)

> David, ocitno si ti nekomu dolzen milijone, da te je tako strah :)

Milijarde. Ne bit malenkosten prosim ;>

--
David!