[LUGOS] Transakcijski racuni... :)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Oct 6 08:54:52 CEST 2004

On Wed, 6 Oct 2004, Joze Klepec wrote:

> lečiti - namreč v ex-Yu smo že doživeli vdor v finančni sistem države,
> tu pa bi z izpraznitvijo kakih 100000 TRR doživeli enak učinek.
> Spraznit TR ni mogoče preko BS (se strinjam, je bančna institucija, ki
> vodi monetarno politiko države Slovenije - donedavna samostojno), lahko
> pa tu zlonamerni storilec pridobi info za vdor v banke (te so jasno
> razvidne iz TR).

Ti ne ves kaj pises. Kje bo kdo kaj spraznil? Spraznis lahko tudi 100000
stanovanj, ko so ljudje na dopustu pa zato se niso ukinili telefonskega
imenika, ki pa je mimogrede prav nevarna zadeva, ker lahko isces vse
narocnike, katerih stevilka stopala je 43.

Vladne institucije naj malo sodelujejo med sabo in predlagajo zakone, ki
si ne bodo kontradiktorni, ker zaradi taksnih reci doloceni ljudje zivijo
na moj pa tudi na tvoj racun.

Poleg tega gre ta zadeva v nos samo dolznikom (upniki se ne bunijo) in za
sledenje zvitih dolznikov gre denar tudi iz mojega pa tudi tvojega zepa.

Bottom line vsega tega je pa itak to, da zadeva enim koristi, drugim
skodi. V tem primeru koristi stotim, skodi pa tudi stotim, pri cemer bo od
stotih upraviceno koristila 95%, od stotih oskodovancev pa neupraviceno
skodila 5%. To je precej vec kot zadovoljiv ratio.

lp,B