[LUGOS] problemi s tiskalniki

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Oct 28 15:27:01 CEST 2004

On Thursday 28 of October 2004 15:06, Blaz Podrzaj wrote:
> Cisto tako med brati... kdo je nabavil 300k SIT tezek printer in ga
> priklopil na USB :) das se tisih 50k zraven in imas JetDirect zadevo.

Hehe, to je dodatnih 20%. Ce bi delal brez se splaca, ane? Pa printer server
je bil ze postavljen ipd. Preden sem prisel jaz tja, so ga najprej priklopili
namesto 1200 (ki so ga imeli prej) na paralelni port. A si predstavljas
"hitrost"? Ne vem no, meni se ne zdi z USB-jem nic narobe. Ce dela :-)

> Se to, a ce zadevo priklopis na Win kisto, deluje brez problemov?

Ne vem in ne morem probat. Ne bi en teden cakal s printerjem na eni windows
kisti, ce bo mogoce zmrznil. Saj bomo v kratkem videli, kaj se bo zgodilo.
Morda se bo res nabavilo jetdirect.

Zanimivo je, da je potem po par urah (pac, ni slo serverja restartat tako
hitro zaradi tistega glupega procesa v D state-u) zadeva minila in zdaj spet
dela... Pri stranki so mi rekli, da so malo klikali po CUPS-ovem web
interface-u... Kakorkoli, major PITA.

lp,
Borut.
--