[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Irski predlog sprejet

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri May 21 01:08:40 CEST 2004

Pozdrav ...=20

Menim da akcije, mnenje in na vse zadnje tudi u=C4=8Dinek LUGOSA sploh ni
vpra=C5=A1ljiv ...

LUGOS je svoje mnenje povedal jasno, konstruktivno,na pravem mestu in na
pravi nacin.=20

Problematicne so kravje kup=C4=8Dije MID-a ter ministrstva za gospodarstvo.
Kot jaz to vidim se ni ni=C4=8D zgodilo po naklju=C4=8Dju. Zdaj se bodo sev=
eda
sprenevedali in dajali pa=C4=8D nekak=C5=A1ne uradne izjave. Kakor se to pa=
=C4=8D v
politiki dela.

Treba pa je jasno povdariti kaj so dosegli. Zdaj so nevladne
organizacije na potezi s skoraj neuresni=C4=8Dljivo nalogo. =C4=8Ce jaz to =
prav
razumem, je sedaj treba s tako obskurno temo kot so programski patenti
dose=C4=8Di 2/3 ve=C4=8Dino v evropskem parlamentu. Marca ni bila potrebna =
tako
obse=C5=BEna podpora. Tega so se lobiji seveda zavedali, zato so to direkti=
vo
spravili skozi preko stranskih vrat, zanala=C5=A1=C4=8D po tiho. Zdaj se bo=
do na
veliko =C4=8Dudili, kaj se je zgodilo, kot da niso vedeli brati, oziroma kot
da mi ne vemo brati.
Nekdo je =C5=A1e v=C4=8Deraj zagovarjal tezo na na=C5=A1i listi, da ni res =
da se o tej
temi ni diskutiralo in za primer dajal nek web MID-a. Kdo pa je bral ta
web ??? Razen redkih zainteresiranih. Govorimo o tem, da ni bilo nikomur
v vladnih strukturah v interesu, da bi izpostavil to temo. Trdim da jim
je bilo v interesu, da se o temne govori preve=C4=8D. Sami sebe prikazujejo
kot borce proti patentom ... =C5=A0e v=C4=8Deraj=C5=A1nji =C4=8Dlanek v del=
u je imel v
naslovu "Slovenija glasovala proti patentom". Naj nekdo ovr=C5=BEe trditve
http://ffii.org/ ... Ne vem v kak=C5=A1nem interesu bi bilo tem ljudem, da =
bi
lagali o tem za kaj so se odlo=C4=8Dili Slovenci. Pri najbolj=C5=A1i pameti=
 mi ne
pade na pamet nobena ideja kaj bi bil njihov motiv, da o=C4=8Drnijo na=C5=
=A1e
zagovornike.=20

V Delu o tem ni pisalo skorajda ni=C4=8D ... to je pomembno. Kolikor vem pa
ni bilo javne razprave skorajda nikjer ...

Da povzamem. LUGOS je seveda "good guy", ki je dal dosti od sebe. MID in
ministrstvo za gospodarstvo sta pa=C4=8D prodala zadevo za nekaj, kar je
znano samo izbranim. To je treba povdariti. Ni pri=C5=A1lo do nesporazuma.
Nekdo je jasno vedel zakaj je tako glasoval in s tem so dosegli zelo
veliko, ker sedaj glasovanje v parlamentu ne bo enako kot je bilo v
marcu.

Kaj sedaj ? Se predati ... po mojem nikakor ne ... FFII =C5=BEe pripravlja
nove akcije za novembersko glasovanje v parlamentu ... Vsaj povedati jim
je treba kaj mislimo ... mogo=C4=8De nam pa =C5=A1e uspe ...

Iztok

=20