[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Irski predlog sprejet

Peter jb at globalhead.mine.nu
Thu May 20 21:37:36 CEST 2004

On Thu, 2004-05-20 at 21:30, David Klasinc wrote:

> Tudi to ni slaba izbira, dezela je vsekakor lepa.. ampak, kaksna je pa
> politicna situacija tam?

Vbistvu ne vem tocno, ampak mi vsi pravijo da je kul ;) Resno, o
politiki bi se blo za pozanimat, za zivljenje pravijo pa da je precej
brez nepotrebne nevrotike, dela pa dovolj saj se jim zaradi prostega
pretoka delovan sila izliva v Avstralijo.
Kot pokrajina pa je baje precej podobna Sloveniji + morje, lots od it ;)

lp

--
Peter <jb at globalhead.mine.nu>
"Sarcasm is just one more service we offer."