[LUGOS-BLA] AVNOJ!

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sat May 8 00:51:55 CEST 2004

On Sat, 2004-05-08 at 00:30, David Klasinc wrote:

> Meni se je kebab zasral. Vsi ljudje okrog mene so ta blesav kebab hvalili kot
> da bi bil mana. Ma kaj mana, mana je za reveze, to je mana med manami!
>
> Potem so me prepricali, da je najboljsi kebab v kamniku. Za jest sem pa dobil
> en kup mesa, eno mal bolj fancy koruzno kruhasto zadevo, malo zelenjave in
> eno omako cez vse to.
>
> Nothing special... Tisto sem pojedel in potem cakal, da me zadane, nevem kaj
> nekaj. Vsaj to sem pricakoval. Da bom tisto pojedel in bom kar zasijal,
> lebdel vsaj dva cm nad tlemi... Pa nisem, kaksno razocaranje ;>

Po moje si ti šel na kebab na napačen plac. Super kebab dobiš na Dunaju
na eni turški tržnici. Res, da ne smeš gledati kaj je v kebabu, je pa
okusno, zaplete se samo ko želiš plačati, saj nihče ne govori drugega
jezika kot turški.

Pa še samo priporočilo: če boš šel tja imej lase in bog ne daj ne nosi
črnih hlač, bela majice, hosentregerjev in martinsk. :) Potem te tam
folk čudno gleda in se te izogiba. :)

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"