[LUGOS-BLA] RedHat smrdi, ker...

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Fri May 7 15:34:20 CEST 2004

In v koliksen casu zinstaliras Gentoo ? Meni se naprimer ne ukvarja z
kajjazvemcem na zacetku. Ce hocem zinstalirati OS gor, naj se instalira
kar se da hitro na masino. Seveda, obstajati mora moznost nastavitev
vsega nemogocega.
Kolikor sem jaz pred casom Gentoo gledal, si moral na zacetku na roke
delati particije, hekljati cuda zadev, etc, etc. To malo ni fora.