[LUGOS-BLA] RedHat smrdi, ker...

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Thu May 6 15:47:34 CEST 2004

On Thu, May 06, 2004 at 03:08:03PM +0200, Bostjan Tursic wrote:

> [...]
Ali po namestitvi Knoppixa obdrzis pakete od Knoppixa ali zadevo pretvoris v
true Debian. Sam se ze enkajkrat namestil Knoppix in res je od sile. Ko pa sem
hotel iz tega napraviti true Debian je bil problem, ker ne ves katere pakete lahko
stran popokas, nekaj je takih, ki so enostavno zamenjani ...

lp, Gregor