[LUGOS-BLA] RedHat smrdi, ker...

hipe at metawire.org hipe at metawire.org
Thu May 6 14:16:11 CEST 2004

>No, pa ko ze to gruntate, naj mi nekdo pove, katera distribucija se
>najlazje zinstalira, da dolocim, naprimer workstation, server, developer

Najlazje se zinstalira Debian :), ne resno, ravno vceraj sem ga dal gor na
notebooka.

Vstavis Knoppix 3.4 live CD, bootas. Imas ziv GNU/Linux kjer si z lahkoto
nastavis dostop do interneta. Odpres xterm in na bash promptu vtipkas "kpx2hd".
Ce ne kompliciras prevec s particijami se zlozi v cca 15h minutah na disk.

Najlepse je to, da med instalacijo lahko browsas po internetu, igras igrice,
poslusas svojo glazbo ipd.

Zelo enostavno, pa sem ze kar nekaj redhatov poinstaliral, in jih se bom :(