[LUGOS-BLA] RedHat smrdi, ker...

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Thu May 6 13:27:39 CEST 2004

No, pa ko ze to gruntate, naj mi nekdo pove, katera distribucija se
najlazje zinstalira, da dolocim, naprimer workstation, server, developer
in butne gor vse pakete, ki se mu zdi. Recimo, ce zelim preizkusiti
MythTV, se mi ne da se ukvarjati z Linuxom, glede na to, da sem z nekaj
leti malce zakrnel, saj furam FreeBSD.

Debian je se vedno woody iz leta 2002. Bojda so neki novi installerji,
SID in SARGE. Ali ima to ze nov installer notri ? Ce ne, kje dobiti ISO
image z spodobnim installerjem, ostalo lahko recimo tocim iz neta.

Z RedHatom se mi sploh ne ukvarja, Suse je se nekako ok, ampak Debiana
bi imel se najraje.

Hvala za mnenja, Cuk