[LUGOS-ORG] Volitve

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Thu Mar 4 10:23:45 CET 2004

Ce bi bilo v nasi druzbi vecina muslimanov, bi jasno kristjani moral
zbirat podpise za referendum o postavitvi cerkve. Normalno je tisto, za
kar vecina meni da je normalno pa ceprav ni. Druzba ne bo nas rinila
naprej, pozabi... mi moramo s tokom druzbe. Lahko pa ostanemo odpadniki in
uporniki nekje na robu, ki jih itak nihce ne vidi niti ne slisi.

lp,B

Slavni, a še do danes ne v celoti prevedeni Janez Vajkard Valvazor je
napisal tudi, da so muslimani - Turki, ko so osvajali naše dežele govorili
nam podoben jezik. Taisti danes izgleda, da želijo postavit politično verski
objekt. Res je, da je po načelih francoske revolucije, Cerkev ločena od
države. Izgleda pa, da še ni prišlo do načel, da bi bila Džamija ločena od
države.

lp Drago