[LUGOS-BLA] intranet stran/portal

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sat Mar 27 10:36:18 CET 2004

Povsem nove strani ni treba graditi, le izgled, osnovna funkcionalnost pa
je lepo ce ze obstaja, da jo lahko uporabis ali pa nadgradis.

To omogoca Marjetica - http://marjetica.sourceforge.net/

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 27.Mar 2004 @ 10:31 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75