intranet stran/portal

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Sat Mar 27 02:06:59 CET 2004

Zivjo!
Zanimajo me vase izkusnje, razlogi, argumenti, pomisleki in vse ostalo,
zakaj ste se oz. bi se odlocili, da spletno stran za svoje podjetje
(ustanovo) izdelate sami oz. poiscete zunanjega izvajalca- spletno stran
za svoje podjetje (ustanovo) izdelate s pomocjo "portal sistema", kot je
phpnuke, phpwebsite ali kaksen izmed komericalnih programov?

Vemo, da ima vsak pristop svoje + in -, a bi rad slisal mnenja oseb z
izkusnjami z dveh podrocij:
	- podrocje javne/drzavne uprave (kjer se ponavadi odlocijo za 1.
opcijo)
	- gospodarstva, ki deluje v taksni ali drugacni konkurenci in naj bi
naceloma izbrali najbolj optimalne resitve

Delam v javni upravi in preurejamo naso spletno stran, ki je ze leta
potrebna prenove. Pripravili smo nekaksen predlog, zakaj potrebujemo
prenovo, kaj si zelimo doseci in vse ostalo, kar je potrebno zraven.
Predlagal sem, da uporabimo program, kot je phpnuke oz. phpwebsite, a
moji predlogi letijo na gluha usesa, ceprav kot intranetni portal ze
uporabljamo phpwebsite in je bil odziv od sedaj zelo pozitiven.
Res je, da noben od teh sistemov ne ponuja v 100% vsega, kar bomo
potrebovali, a ne vidim razloga, zakaj ne bi mogli manjkajocih zadev
dodelati (to ne bi predstavljalo vecjih tezav).
Ali je povsod tako, ali imam samo jaz taksne tezave? Je morda moj pogled
na to popolnoma zgresen?
lp