[LUGOS-BLA] Win na IBMovih "workstationih"

Ziga Huskic blux at gmx.net
Wed Mar 24 11:19:08 CET 2004

Zivjo,
-
kar se tice ibmovih "workstationov" so mi pri mara*** razlozili, da je
za windowse na masini odgovoren ibm in ne ms. Instalacijskega cdja ne
dobis vec zraven ker predstavlja samo medij ne pa licenco, sama
(re)instalacija OSa pa poteka s pritiskom na tipko Fy ob zagonu kjer
bios le to prepozna in aktivira instalacijski program ki se nahaja na
"skriti" particiji (ki je vidna in zbrisljiva itn. iz npr. linuxa).
-
O povrnitvi kupnine se tam sicer nisem pogovarjal, bil pa sem rahlo
zacuden nad tem, da ni bilo standardnih CDjev. Baje da je tako "ze
dolgo casa".
-
ne samo da nam bios bere eposto, sedaj tudi windowse instalira, go
figure
-
lp Ziga
-
PS: sami rac. so se izkazali za poplno sranje (z izjemo monitorjev), ki
ga dobis ce kupis po komponentah za 2/3 cene... ce ne ceneje.