[LUGOS-BLA] slovenski BSA in njihova 'sporočila' za javnost

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Mar 16 20:16:22 CET 2004

	Hojla!

On tor, 2004-03-16 at 09:06, Uroš Golja wrote:
> Zakaj bi jih? Ob prebiranju takih 'sporočil' za javnost se na vse
> pretege zabavam. Imam boljšo idejo: zbral bom nekaj najlepših cvetk za
> kakšno leto ali dve nazaj, in jih objavil na webu. Nekaj v stilu 'BSA
> Slovenija Hall of Shame'. Ima kdo kaj prostega web placa?

Zbrane cvetke bi morali po moje s primernimi razlagami zapakirati v
Lugosovo sporočilo za javnost. Vodstvo Lugosa se je namreč izreklo, da
bodo bolj civilnodružbeno aktivni na področjih, kjer je potrebna njih
akcija.

Na take anomalije je nujno potrebno opozoriti. MS toži pošiljatelej
spama, po drugi strani pa v preobleki BSA-ja počne prav to. Najraje imam
z dolarji podprt cinizem.

Srečno,

	Miha...