ati radeon in tv-out: kateri gonilniki?

Uroš Golja goljau at comcom.si
Mon Mar 15 08:50:35 CET 2004

Ko smo že ravno pri tevejanju... pred kratkim so v eni železninarski
štacuni imeli inventuro in so dobesedno stran metali grafične kartice s
čipom ATI radeon 9200se in 64 MB pomnilnika (cijena? Sitnica, 5.000
SIT). Seveda sem kupil takega, ki ima izhoda S-video in composite.

Sedaj me pa zanima, kako iz te reči spravim kakšen uporaben teve signal.
Berem in berem dokumentacijo za X 4.3.0 in driver 'radeon', ampak nikjer
ni nič napisanega o TV izhodu. Šment. Program atitvout ne dela. Mi ne
preostane drugega, kakor da zamenjam X-ove gonilnike z onimi, ki jih
ponuja projekt GATOS (http://gatos.sourceforge.net)? Ima kdo kaj
izkušenj s tem?

LP,
Uroš