kabel za izhod s-video

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Sun Mar 14 18:07:00 CET 2004

On Sunday, March 14, 2004, 17:54:22, Miha Tomsic wrote:

> A mi lahko kdo namige kje so dobi kablovje za povezavo s-video out na
> scart? Zraven naj bi bil tudi kabel za stereo zvok.

Na sliki je pretvornik za kompozitni video + stereo zvok -> SCART. Sicer pa
bi morali imeti te vrste v vsaki trgovini z zabavno elektroniko (nekoč sem
kupil S-Video+stereo->SCART kabel v MediaSvetu, vendar je le-ta med tem že
propadel, sigurno pa imajo take kable v BOFu in BigBangu).

Preden kupiš S-Video->SCART, se prepričaj, da tvoj TV prepozna S-Video
signal preko SCART, ker boš imel drugače samo črno-belo sliko (tudi če
nastaviš na pravilen PAL standard). Predvsem cenejši TVji tega ne podpirajo,
in moraš uporabit S-Video->Kompozitni->SCART.

--
begin  .sig
< Jernej Simoncic >< http://deepthought.ena.si/ >

A memorandum is written not to inform the reader but to protect the writer.
       -- Acheson's Rule of the Bureaucracy
end