[LUGOS-BLA] kabel za izhod s-video

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sun Mar 14 17:58:53 CET 2004

To sem kupil nekoc v Media Svetu, zdaj pa mislim, da bos tak kabel se vedno
nasel v vsaki bolje zalozeni tehnicni trgovini, recimo Big Bang, BOF...

Po mojih izkusnjah pa so vcasih (rekdo, a kljub temu) tezave s povezavami
zvocnih zic: nekateri kabli imajo te povezave narejene ne cisto skladno s
televizorjem, lahko da sta zamesana levi in desni kanal... Pa se to pazi: ce
bos potegnil kabel iz racunalnikovega S-videa v televizorjev SCART, bos
videl, da imas na racunalniku tanke cince za zvok (za input in output), kar
pomeni, da moras paziti pri izbiri konektorjev. Pazi tudi na razmik med
prikljucom za S-video in zvok, kabel mora biti pri obliki Y preklan z dovolj
dolgima krakoma, da lahko obenem prikljucis oboje.

Lep pozdrav,
Ales