[LUGOS-BLA] Ruzak

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Jun 21 13:45:45 CEST 2004

Jaz imam boblbee, to je tista svedska zadeva s skoljko. Je zelo drag in
prostorski izkoristek ni kaj prida, vendar se tako lepo usede na hrbet,
da ga lahko nosim cel dan (preizkusil na CeBitu 3 dni zaporedoma). Spustit
si ga upam pa tudi z 1 metra.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 21.Jun 2004 @ 13:36 CET